شوهر خواهرم

شوهر خواهرم بهم نظر داره!!!

شوهر خواهرم

شوهر خواهرم بهم نظر داره!!!

سلام دختری هستم 20 ساله و مجرد شوهر خواهرم خیلی پیامکای عاشقانه میفرسه برام جوری که حالم دارع ازش بهم میخوره بلاکش کردم تا الان جواب پیامکاشم ندادم یه دختره ۷ساله هم دارع میترسم ب خواهرم بگم دعوا کنن و مادرمم از شدت ناراحتی مریض شه توروخدا کمکم کنید خطمم نمیتونم عوض کنم نیاز دارم بهش😭😭

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سلام دختری هستم 20 ساله و مجرد یه خواهر بزرگتر دارم  ک شوهرش بهم نطر داره برام پیامکای عاشقانه میفرسته من بلاکش کردم از همجا و جوابشونو هیچوقت ندادم باهاشون خیلی سرد برخورد میکنم ولی دس برنمیداره میترسم ب خواهرمم بگم زندگیشون بهم بریزه اخه یه دختر ۷ ساله هم دارن چیکار کنم کمکم کنید

  • ۹۸/۱۰/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی